Glader, Toker, Trötter....

Trötter.
Sov hela 12 timmar inatt och hela 4 timmar på dagen.
Snacka tröttmössa.
Undrar om jag kommer till ro ikväll och kan sova!? Inge vidare att vrida på dygnet. Det vill jag inte göra.

Det finns tuuuuuuuuuuuusen och åter tusen saker att ta tag i här hemma. Golven har garanterat sett bättre dagar, det mesta ligger huller om buller och ingenting finns på sin plats. Det är verkligen något som har lagts åt sidan mitt i all kaos. Städningen. Vill så jäkla gärna göra nytta och göra fint. Nu skulle det verkligen synas på en gång om jag bara orkade ta tag i något. Men det gäller att hushålla med energin för nu ska jag nämligen göra Elliott redo för sängen. Jonas är på jägar kurs. hahahahahahahahahahahahaha tro det eller ej! Det brukar inte vara några vidare problem att lägga honom... men minsta motgång känns som ett maratonlopp.
Vem vet... jag kanske somnar med Elliott ikväll igen och sover 12 timmar!? Tråkigt att bara sova bort tiden.. men samtidigt så sover jag väl för att kroppen behöver det, I guess...

Imorrn hopas jag på att vakna upp som Glader. Det vore trevligt :-D






hjälp mig! Glader, Toker, Trötter... glömsker? Neeej... hjälp dom är ju sju! Vad heter resten?

Kommentarer
Postat av: Linda

Glader, Toker, Trötter...

Butter, blyger, kloker, prosit ;)

2010-02-01 @ 23:21:35
Postat av: Eva Peva

Vilken underbar bild på er två! Sötisar! =D

2010-02-02 @ 10:44:12
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack Linda!! Jag borde ju kunna det här.. nu när man har barn och allt ;-)

2010-02-02 @ 12:27:15
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Micaela

Du sover med största sannolikhet sådär mycket för att din kropp behöver det!! Ingen vits att kämpa emot. Hur länge är du sjukskriven?

Kramar!

2010-02-02 @ 15:59:24
URL: http://micaelasruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0