Fastän att...

7eb596bc654563e76d11ea00abe9599e.png

Fastän att jag gick och la mig med Elliott igår vid halv åtta, hade sån dundrande huvudvärk, ända känns det som om jag skulle behöva sova lite till!? Jonas han både komma hem och åka igen medans jag sov. Så det är som om att vi inte setts på evigheter. Ett stort plus i kanten får han också för att han är så omtänksam och sätter i sladden till bilen, så den känns skön att slå ner arslamentet i, en kall frusen morgon :-) Idag hoppas jag på att få slippa huvudbanket så att jag kan få avlossa lite skott med bössan kväll. Läs klubban! :-)


Kommentarer
Postat av: Hanna

arslamentet, HAHA!!



höfterna är bra! har inte ont någonstans längre. skumt. sånär på lite om jag typ suttit ett längre tag.



kram!

2010-02-09 @ 12:24:25
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0