Duktiga syster -yster

Det är sånt här min syster gör, där upp i Bollnäs.
Jag e så förjäkla avundsjuk. Tänk att få utlopp för sin kreaktivitet hela dagarna och bara låta det flöda.
Duktig är hon också. Har känsla för färg och form.
Jag diggar hennes alster :-)

Ta en titt på den här.
Ett arbete hon nyss gjort.
Propaganda summer ciggaretts, heter den.





Här har hon även gestaltat sig själv och sin Kenneth :-D
Dom förlovade sig på alla hjärtans dag, är det inte putte-nuttigt!?


Hon har även tagit på sig, det behjärtansvänliga arbetet att piffa till min blogg.
Om det är nån som kan så e det hon :-D Det bästa är att jag litar på henne fullt ut. Jag är en pettinna som inte är av denna värld och blir aldrig riktigt nöjd med saker och ting... men hon leverar det jag vill ha :-D
Underbart!

(Okey. jag hittade på ett eget ord "pettinna", en petig varelse)


Kommentarer
Postat av: Sanna

nääjmen! :D ett aldeles eget inlägg tillägnat MIG på endellina :) ojoj *torkar en tår :)



får tacka för dom fina orden :D

2010-02-18 @ 16:04:18
URL: http://mysmoothiesfoto.blogg.se/
Postat av: Marih

Tjingeling!

Undrar vart fotona tagit vägen gumman? Såå sugen på att få se dom och framkalla...



Kramisar och hoppas du är bättre nu och att ni får en trevlig helg!

2010-02-19 @ 11:59:17
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0