Det sa bara swisch och antagligen pang

Det sa bara swisch och antagligen pang... Jag vart helt stum. Mitt i samtalet med Hanna ser jag hur postbilen kommer och i farten slänger han upp locket samtidigt som han släpper ner posten, verkar inte alls bry sig att locket hamnade på halvstång/ trekvarten, utan körde vidare.
Där i köket stod jag och gapade.
Jäkla gubbe!
Förstöra våran låda!? Utan att reagera?!
Ok, vi har verkligen inte 2000 - talets modell av brevlåda.. kanske inte ens 1900- talets.. men den var hel. Vi har tänkt köpa en stor fin svart variant, som man ställer på marken, men hade tänkt vänta tills i vår. (johoo! Jonas fyller 26 i juni *blink blink*) Nu är det ingen idé att byta.. det är ju snö överallt och det finns inte en sportskeps till att sätta ut en ny nu.

What to do?

När jag kommer fram ser jag att det även är en nygjord buckla på lådan. Vet inte om jag kan blejma honom för det eller om det är snöröjjarna jag ska dra i örat?!



 

Titta vi har snart snö upp över staketet!




Kommentarer
Postat av: Hanna

haha.. ringde du posten?

2010-02-05 @ 20:32:01
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0