Pillertrillaren

Piller piller piller och piller.
Känns hemskt.
Det är ju egentligen emot mina principer att knapra piller, av alla de slag. Kan inte vara bra för kroppen att tillsätta massa skit, även om man mår skit, tänker jag. Nu har ju en väldigt god vän till mig en heeeelt annan syn på saken. Hon har ingen som helst respekt för piller. Knaprar i sig ifall att och i förbygande syfte. Det är i n t e ok.

Kom på mig häromkvällen jag hade tagit en Renexin på morgonen för avsvällande bihåor, på dagen 2 alvedon, på kvällen en Renexin igen för att kunna sova ifrån bihåleknacket, en Lergigan comp mot den förjävliga graviditetsklådan, en järntablett, en strepsils mot halsontet och två alvedon pga febern. Sist men inte minst måste jag som pricken över i:et ta en Rennie pga de sura uppstötningarna som den söta strepsilen gav mig.
Helt sjukt!

Som gravid finns det inte mycket att knapra, men jag har klarat mig hittills, med det som finns.

*Snörvel snörvel*

Det rinner ur både näsa och ögon.
Prosit!


Kommentarer
Postat av: Lajsa

Ja ja ja bla bla bla ;-)

2010-12-20 @ 16:34:23
Postat av: Lajsa

Ja ja ja bla bla bla ;-)

2010-12-20 @ 16:44:21
Postat av: Anonym

It's just because I love you ;-) annars hade jag inte brytt mig!

2010-12-20 @ 21:15:47
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Isabel

Får man ta strepils? Tar inte heller om jag inte måste som gravid men måste ju medicinera som gravid så det är väl det som gör att jag undviker allt annat så långt det går.

Som ogravid äter jag bara mina migränmediciner om jag får anfall.

2010-12-21 @ 12:20:48
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0