Julstök

Dagen innan dopparedagen!
Men här ska inget doppas. Här ska det malas mat.
Tugg Tugg.
Vi blir 12 pers här på julafton och alla har fått sin beskärda del av julstöket. Det blir alla sorters slags mat och minst 7 sorters kakor.
De flesta har sin egen åsikt om vad som ska ingå på julbordet och då får man bidra med det själv. Hannah har ett sött hjärta och hon kände att det absolut inte är en julafton utan 7 sorters kakor. Så det vart hennes mission i jul. Jag bidrar med lite kakor jag med, kan ju inte låta bli ;-) + att jag fått önskemål om fudgetårtan.
Sen är det mycket annat som ska fixas med. Som sagt alla har blivit tilldelad sin beskärda del ;-) de två höggravida paddorna tror jag står för mest. Det är väl kanske lika bra det, för vi har ju inte så mycket annat att tänka på :-D

Så jag får be att önska er ett gott julstök!
Imorrn önskar jag er något annat ;-P

Kommentarer
Postat av: Caroline

Då lär du ha fullt upp idag om ni ska vara så många. Vi kör också knytis så har man några speciella preferenser så får man ta med det. Skönt att slippa laga all mat själv när man har firandet hos sig.



God Jul på dig!



Kram

2010-12-23 @ 16:32:58
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0