Jahaaa nu har jag tröttnat

Jahaaaa... nu har jag tröttnat på layouten här på bloggen.
Yippie!
Jag som har så mycket tid till övers... det kanske inte krävs några radikala förändringar...

Jag vill att den ska vara lite mer fotoinspirerad!

Antingen sätter jag mig ner nu, såhär vid halv elva bläcket eller så lägger jag mig för att sova?!
hmm...
Båda låter lockande...

Går ju till sängs själv för andra kvällen i rad här nu... better get used to it i guess!?
Så det låter mer lockande med lite bildredigering ;-)

Först av med sminket (pust stånk och stöööön), borsta tänderna, gurgla Dentan och sist men inte minst får jag inte glömma järnet. Imorrn står det barnmorskan i kalendern, viktigt viktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0