En kväll i julklapparnas tecken

4 timmar i extrafilms djungel.
Jag vet att det tar tid, men varje år blir jag lika förvånad.
Aja, nu dimper det snart ner 6 stycken personliga almenackor ner i brevlådan + lite annat joxx.




Nu måste jag gå till sängs, ska vara på möte på jobbet imorgon kl 06.30,
då har jag vanligtvis precis funderat på att gå upp.
SnArK
Hur ska detta gå?
Har jag suttit och motarbetat mina sura uppstötningar som ständigt tränger upp i strupen nu hela kvällen.
R E N N I E here i come! (ligger i tryggt förvar i sängbordslådan)

Natti Natti


Kommentarer
Postat av: 'Elin

hej :D blir nyfiken och måste fråga. är du fotograf eller jobbar med fotografering eller så? /Elin

2010-12-13 @ 19:57:05
URL: http://elinelleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0