snart bär det av



Om 8,5 timme ringer larmet på mobilen.
Jag kommer snosa en gång.
Sen är det dags att sätta ner fötterna på golvet och traska ner i köket.
Ta sig något att äta.. bäst att skynda på så att inte kräkan hinner före.

Allt ska vara packat klart, ska bara vara att slänga in allt i bagageluckan, byta sovplats på Elliott och väcka karl.
Sen bär det av.

Just nu är Elliotts väska packad, mina kläder ligger i högar än så länge.. men ska snart ner i sin väska.
Avgång från terminal 2 kl 05.40.
Det där med tvåtimmars regeln innan tycker jag är lite och ta i.
Men men...
Hejja oss, hejja oss!

Får se om det blir något inlägg under resan. Kanske inte kan låta bli ;-)
Om ni vill kan ni hålla utkik på min medresinärs blogg.
Kanske att det dyker upp ett och annat där :-)
Här kommer du till Maries blogg

Hare så bra här hemma!!

Nu drar vi på nya äventyr!
Såklart med kameran i högsta hugg!

r

Solen here we come!


Kommentarer
Postat av: Hannah

ha det galet underbart o hoppas inte värmen slår för hårt på er!! =) mys i de sköna!

2010-08-28 @ 19:22:27
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: PAUSE

ha det bra :D

2010-08-29 @ 15:15:09
URL: http://www.finest.se/pause
Postat av: Micaela

Trevlig resa!!! Är inte det minsta avundsjuk....

Massa kramar!

2010-08-30 @ 21:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0