Drömmar är till för att förverkligas



Drömmar.. jag gillar drömmar.. lätt kan dom bli till planer...

Kommer jag på en idé vill jag gärna undersöka saken närmare, med lupp och jag stämplar det genast med brandbil.
Fort ska det gå!
Är det möjligt?
Finns det en marknad?
Varför vill jag det här?

Sen är bollen i rullning...

Ett litet projekt jag har haft för mig de senaste åren, lite fram och tillbaka, har börjat smälta från istiden nu. Jag var tvungen att lägga det på is för att vår ekonomiska situation inte såg så lovande ut. Men nu då? Snart.. Inte den här veckan, inte den här månaden, inte det här året... men planer planeras och hjärtat det vill.

Det som är så himelskt roligt är att jag har en vän på kroken, mitt bollplank. Jag gav henne lite ingridienser till min kaka och hon hjälpte mig baka den.
Hur underbart är inte det?

Hej vare går...

Baka Baka Kaka :-D



En sånhär vill jag ha... någon som vet vart man kan få tag på en?


Kommentarer
Postat av: Eva Peva

Dreams CAN come true, if you belive!

I BELIVE!

2010-08-06 @ 11:31:25
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/
Postat av: Madde

här kan du få tag i en med 23 platser för muffins: http://www.tartdecor.se/product.asp?product=3078

2010-08-09 @ 11:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0