Vill ha och vill ha


Jag har kommit på mig själv...
Den här är skitsnygg, den med och den.
Men passar dom ihop?
Nää.. men enbit ifrån varandra kanske.
Ja, så får det bli för jag vill absolut ha det snyggaste framme.

Bör nog tänka om, för det bli så rörigt.

Skönt att kunna analysera sig själv.

Nu vill jag ha

1. en super-tok-ball-underbar spegel.


2. En fin kanapé, som även fungerar som bäddsoffa *me like*




och såhär har jag tänkt:
Ni som varit hemma hos mig förstår, men till resten av er så står bordet och ryamattan är på sin plats, annars är det rätt tomt.

Ja varsigoda att skratta ihjäl er.



Men att få igenom det här betyder 3000för soffan och 7500kr för spegeln, emn man måste ju få drömma.
Nu vill jag slänga ut det vi har och köpa nytt. I stilen chabby chic, vitt skrapmålat ;-)

Kommentarer
Postat av: Micaela

Det finns väldigt mycket fint shabby chic på blocket!

2010-04-09 @ 19:26:39
URL: http://micaelasruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0