Grattis Hanna!...

34cb7f937eb4b26f8aa493e96be4b2cf.png

Grattis Hanna! Det är din dag :-) väckt kl 07.30 av skönsång och paket uppvaktning. Det är hårt att fylla år, nu ligger hon i soffhörnet och snarkar. Tidigare idag åt vi av tårtan hon bakåt så fint. Ta en titt på marsipanen, så förstår ni att det är tufft att vara student i dessa tider, budget varianten. Ha ha. nej, skämt åt sido, jag måste berätta för er att hon är den mest givmilda personen jag känner. Blidde bara ett litet problem i kalkylerandet på omkretsen av tårtan. Ha ha ha. Men attans så god den var :-) puss i påsk


Kommentarer
Postat av: Hannah

Lina.. jag stavas HannaH.. ;) O sedan aa, jag ser ut att blitt väckt sjukligt tidigt.. osminkad som man är med påsar under ögonen- tufft att va faster vill jag lova! =)

2010-04-03 @ 15:40:54
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha jag ser! men huvudsaken är att den smakade bra! :)

2010-04-04 @ 12:03:30
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0