Skydd mot våldtäkt

Vart har samhället tagit vägen?

Ska man behöva pilla in en sånhär, vara rädd och gå å tro att man ska bli våldtagen??



Snacka om att vara väl förberedd.

Det sitter krokar i mynningen vad jag förstår. När nu killen gör illa sig... då lär han ju inte bara dra sig ur (svära aj fy tusan) och lägga benen på ryggen.
Nej, då blir man väl säkert ihjälslagen istället.

Men då har jag en idé.. utrusta dig med vapen för bövulen så hade aldrig ens försöket till våldtäkten ägt rum!
Idiotsamhälle.
Denna "grej" nu då.. skulle inte det kunna klassas som vapen? Eftersom att den är till för just göra skada. (?)
Då skulle man lika gärna kunna bära vapen.
Ska man ändå gå igenom "försöket" till våldtäkten så blir det ju som en våldtäkt iaf. 
Ska man kankse ska bära en pin där det står I´m wearing this! (?)

Nej, förlåt, jag e så jävla less på hur människor beter sig! Man ska bemöta andra som man själv vill bli bemött. (Alltså borde straffet för våldtäkt bli våldtäkt och vård! och sen hoppas på att personen lärt sig något!)

Nej nu ska jag inte klanka ner på denna uppfinning egentligen. Den skulle behöva användas i afrika där våldtäkt är vardag i vissa delar av kontinenten.
Sorgligt men sant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0