noll9noll9arton = 0nio0nio18

Arbetat, myst med Elliott, ätit, massa mys och kramar igen sen nattning...
Jonas sitter med sina 2 plugghästar nere i köket och breder ut sig med papper, böcker och gud vet allt över hela bordet.
Tentaperiod står det i pannan på dem.

 

   

Jonas, Jocke, Ida.
Stod ett tag och lyssnade... just då var det övningsböter på tapeten. "Vi säger att Lina har kört mot rött... omkörning vid mötande trafik..." Då var det dax att gå därifrån.
Jag vill INTE beblanda mig med sådan sörja.



Egentligen skulle jag gett mig av mot mina gamla hemtrakter, men det blev ändrade planer i sista stund. Så nu är träningen inställd och allt.
Så nu sitter jag här och ser fram emot en alldeles egen tid med mina bilder. Kanske skulle ta tag i londonbilderna som vart lite bortglömda, mitt i kalabaliken med farmor.

Någon som vill se dom?


Kommentarer
Postat av: Micaela

Jag vill se!!

2009-09-19 @ 13:28:03
URL: http://micaelasruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0