raggade via sms

Jag raggade på en skit snygg ---- i morse, men han ville inte följa med hem :-(

Han var så perfekt, så bra och kunde ha blivit så snygg. Han var robust, rak och stilren.

Jag hittade han i tidningen i morse och höll på att sätta smoothien i halsen när jag såg underverket.
MÅSTE BARA HA!
Måttet var 220 x 180
Och eftersom vi har en 210 nu så passar måttet perfekt. 300 spenar!

kl 07.30 skickade jag ett sms och frågade om han kunde bli min. Men nej, han var redan betald och såld :-(

Så Nej!
Det blidde inget mer med det... en tråkig liten flört.. men den fick min mage att kittla till lite granna iaf. För så fin var den!
Sänggaveln alltså :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0