dött som i graven och otrohet?

Ja, herregud. Här var det ingen akivitet för fem öre...
Jag tar på mig allt, själv. Det är mitt fel.
Under helgen har jag inte tagit mig någon tid alls åt bloggens vägnar.

Det här har jag haft för mig

Gjorde Uppsala- stad med Anna.

Hittade dessa härligheter:

Två stycken av den svarta modellen.



Ett par myspys benvärmare och två par strumpbyxor



En underbar Tunika/klänning


Detalj



Dessa brallor kan man ju finna snygga.
Men för er som inte vet så blir det en "såndär... pitt" i dom när man sätter sig ner, enlig Anna, herself.




Vi mös mest runt.
Och just ja, för bövulen. Jag höll på att sätta salladen i halsen när jag såg en viss kvinna, gå förbi, och kela med en annan karl, än hennes egen. Min hjärna vändes ut och in av alla möjliga frågeställningar.
Är det verkligen hon? Ja, vid närmare blick visade det sig vara hon.
Nyfikenheten tog överhanden och vi startade "operation spaning"...
för inte kunde det väl bara vara en bror eller kusin?
NEJ, det kunde det inte vara, efter första kyssen.
Jag ville inte visa mig, för att hamna i någon pinsam situation...

Istället har jag nu i efterhand tagit reda på lite och fått lite inside-information. Kvinnan ifråga är fortfarande gift med sin man, dom bor tillsammans och så sent som i söndags var hela "lyckliga" familjen på släktträff, utan att återspegla några som helst brister. Nu bekom det sig ju så att min bekant, som har inblick och ingår i familjen fick reda på min information...Försökte luska lite försiktigt, men hon förstod vart jag ville komma. Undrar om jag satt någon boll i rullning!? *inte meningen* Hoppa allt löser sig till det bästa! Hur vore det att kunna låta bli att lägga näsan iblöt?? Det skulle jag bra gärna vilja veta...

Efter stanbesöket tog jag mig upp till Gränby för att inhandla en kärleksskapelse :-) Ni får se när den kommer upp på väggen!


Sen vidare till Sara. Vi hade bestämt oss för att käka middag ihop. Är ju inte så ofta vi ses och nu var det verkligen på tiden :-) Sara hade stött på Bettina i skolan och hon hade heller inget för sig så hon joinade gärna.
Mycket trevligt. Kände att min käft gick i ett... vi hade så mycket att prata om :-)

I söndags röjde vi hemma och gick på skogspromenad. Jag har ju ännu inte hunnit utforska mina neighbourhood än. Men det jag såg var bara ett plus i kanten. Nära skog och gröna ängar :-)
Jenny kom på en spontan, kortvisit, vilket bara är trevligt. Ebbe börjar ju bli så stor. Det går så fort... han har fått sina första gaddar och allt. Elliott tycker jätte mycket om "bebisar". Han gosar, vill vara nära och låter dom gärna suga, dra och slita i hans fötter. hahaha. När det var dags för en hejdå- vinkning fick Ebbe en spontan puss. Så SÖTT! Han kommer att bli en bra storebror i framtiden :-)

Mot kvällningen såg jag och Jonas En shopaholics bekännelser. Intressant att man känner så väl igen sig. Inte enligt hennes mått mätt, i pengaväg... men tankesättet och känslan.


Kommentarer
Postat av: Anna

Nej pitt-byxor vill man inte ha ;)



Vi skulle kunna starta en detektivbyrå eller nått?! Eller assistera Jonas om han skulle behöva hjälp med ngt spaningsjobb ngn gång! Mycket bra idé enligt mig själv.



Kramar

2009-09-21 @ 20:29:23
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Sara

Hade jättetrevligt i lördags, ses för sällan så när vi väl ses måste man få ur sig allt :) Kram

2009-09-22 @ 07:42:24
Postat av: Hanna

HUR fin vsr inte den tunikan! Synd att man ska vara flodko 6 mån framöver! :)

2009-09-24 @ 21:06:06
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Josefin

oo vart har du köpt den fina tunikan, pris??

2009-10-07 @ 22:06:18
URL: http://josefingustafssons.blogg.se/
Postat av: Lina

Josefin

Jag köpte den på VILA i Uppsala i st:persgallerian. För 400 svenska riksdaler :-)

Värd vart enda öre!!

Kul att du läser ;-)

2009-10-08 @ 11:18:59
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0