Besviken över min insats igår

Första matchen i seriespelet, mot storvreta, och jag är så otroligt besviken på min egen insats. Det mesta gick fel. Vi förlorade med 10 -6. Galet! Under min högerfot kände jag hur en enorm blåsa växte sig större och större. Aj aj... efter första perioden så sprack den även. Not så mumma! Ryggen var inte på min sida igår heller.. men det var inte den som förstörde ändå. Jag var helt kass. Själva lagets insats var inge vidare heller, men vissa flammor styrde upp målsiffran. Skönt det iaf!

Innan matchen cyklade jag upp med Elliott och hälsade på Jenny och barnen. Vi lekte i lekparken för att sedan gå in och äta lunch. Jättemysigt.. och jag tog jättefina kort på barnen i höstsolen :-)
Nuför tiden går det ju itne at säga åt barnen, sitt där och gör så.. nej nej... man får ha tur om man lyckas fånga något perfekt ögonblick!

Idag vill vi egentligen åka och träffa Hannah och Johan på Täbycentrum, men vi har inte haft tid för någon städning över huvudtaget i veckan... så det finns att göra för hela dagen här hemma. + att v i har några ärenden att uträtta.

Vad har ni gjort i helgen?
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Du, den där hemlisen du lovade berätta i tidigare inlägg....???

2009-09-27 @ 14:27:27
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Lina

Den kommer...

2009-09-27 @ 15:06:16
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Hannah

vart en sväng till täbban o sen märsta..

Har så dåligt samvete att jag inte kom hem o kramade på er! Saknar er så otroligt!!



Pussenkram

2009-09-27 @ 21:34:15
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0