Min dag

Är lite nervös faktiskt.
Ska fota ett dop idag...
Det är nog prestationsångesten som gör mig nervös.
Tänk om dom inte blir nöjda med bilderna.... ?
Dopet jag fotade sist vart ju lyckat.
Dom blev nöjda... men då var det så många andra som också fotade, inte bara jag.
Vad ska jag ha på mig?
Vart ska jag stå?
Kommer jag att vara ivägen?

Wish me luck!

Sen blir det match.
16.00 på sportcentrum.

Ikväll är det även Sverige - Danmark. Soffan är redan fullt uppbokad av diverse bakdelar... jag skulle gärna joina.. men jag har lite annat att ta tag i. Så som bilder och redigering + att sovrummet skulle behöva målas en gång till :-)


Kommentarer
Postat av: Micaela

Finns en bild på magen i bildbloggen =) Men det kanske börjar bli dags för en ny snart...

2009-10-10 @ 11:15:07
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Marih

Hej gumman! Jag vet inte hur länge vi tänkte stanna. Men blir nog till slutet av veckan..men som sagt va ingen aning. Har du tid o ses en sväng? Vore mycket trevligt tycker jag. Kanske ta en kväll bara tjejerna?



Kram

2009-10-10 @ 11:15:50
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Hille

Det kommer gå kalas på dopet:-)

2009-10-10 @ 12:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0