Innebandy för hela slanten

Jag har precis varit på match i österbybryk mot dannemora.
Vinst med 5-2! Härligt!
Spelade på backplats idag... gick ok... måste hitta tillbaka till ryggmärgs-spelet. Då saker och ting bara händer av ren vana.
Inge vidare att åka så långt och sen torska. Så man tar i lite extra för att slippa den känslan :-P

Ikväll ska jag träffa några ur laget.. vi ska käka lite, umgås å sen blir det troligtvis utgång.
I helgen igen????
Ja... man får passa på när tillffällen ges :-)

Kan hända att det blir ett partypic att pryda bloggen med ;-) den här gången utan text tror jag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är på backen man ska vara ;)

2009-10-04 @ 22:20:56
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: ElinaLovisa

oh, ville också spela.

Men orkade verkligen inte!

2009-10-05 @ 10:32:55
URL: http://metrobloggen.se/elinaw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0