En hel timme gratis!!

Wow, det känns som om att jag vunnit på lotto!!
Eftersom att man drog tillbaka klockan en timme inatt trodde jag att Elliott skulle vakna fem/halv sex. Men istället sov han till halv åtta. ALLTSÅ HALV NIO, egentligen!! Detta har aldrig hänt förrut!! Så vi alla tre fick varsin sovmorgon plus att denna gratistimme har resulterat i massor av bra saker.

1. Väggarna i sovrummet är nu färdigslipat och färdigmålat. Golvet kommer att slipas nån gång under veckan.
Jag ha ju inte beskriva i ord hur enormt glad och lättad jag är ang. tapeten!!! Jag går ut och in ut och in, helst flera gånger i timmen för att verkligen försäkra mig om att fläckarna inte tänker dyka upp. *phuuuu*

2. Hörnet och väggarna i vardagsrummet är färdigspacklade och ska slipas till på torsdag... för då far kommer och tapetserar. Det ska bli randigt!! Längtar sååå.

Nu är det korvgrillning i Roslagsspisen som gäller!!!! Myyyyyyyyyyyys

Sen är det tagga tagga tagga till DM-matchen! ;-)

Kommentarer
Postat av: Hanna

GUD VAD SPÄNNNADE!! vill se bilder! =D

2009-10-25 @ 21:00:37
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0