Det här med konsterter



Fick ett mess häromdagen:
"Lisa + Lina = Backstreet boys i Hovet den 5 dec?"

Ja men visst, ja men självklart.
Vi är ju deras största fans *harkel harkel*
Vi har full koll på dom nuförtiden.
Hovet förresten?
Vad hände med Globen?
Vi dammar av våra gamla fan t- shirtar, cd- skivor och affischer.
Här ska skrikas, gråtas och svimmas av kärlek till dessa grabbar.

Jag klirrar liggunderlag, sovsäck och kudde. Så får du klirra spelkorten, världens-hejdundrande-musikanläggning till uppvärmningen av låtarna och pennor för att måla oss i ansiktet med. 
För här ska köas!!
Hmm.. låt mig se... den 5e då blir det den 3e utanför hovet.
Eller fan... undrar vilket hotel dom bor på!?
Klart vi måste invardera det med!! Med autografpapper och skrik.
Så dom känner sig riktigt välkomna :-)
Så den 3e utanför hotellet och sen på natten så sover vi utanför hovet, för att vara säkra på en bra ståplats.
För sittplats är det inte frågan om.

Tutt-tricket, för att få in kameran.
Bara manliga vakter.. inte ska dom ta mig på pätsen inte :-)
Jag såg väldans välutrustad ut, under Lisas palestinasjal.



Vid närmare eftertanke...
Nej nu när vi kallas vuxna måste vi sköta det lite snyggare... där kan vi ju inte ligga och huttra blanda alla tonåringar (som kanske vuxit upp, vad vet jag)
Idag skulle vi ta in på hotel. KLART samma hotel som grabbarna. Det skulle ske en ordentlig förunderdökning för att ta reda på denna information.

Lite piff här och där och sen är det bara att slå sig ner och vänta i baren, tills grabbarna anländer. För självklart skulle dom slå sig ner vid samma bord som oss.
- Eh Yo, Kevin, heir bourta! Svengelska
- Tjejna lejdies! Thanks for last time!
- oh that was najs, lets have a reunionpartej!!
Förresten, har inte Kevin lagt av!? Grabbarna är ju bara 4a nuförtiden
Och sen festar vi hela natten long + att vi får första parkettplatser eftersom vi e polers numera.

Det sistnämnda alternativet låter mest lockande idag måste jag säga. Inte allt för anstängande.

Man kan aldrig få nog av att höra desa gamla dängor live.  
Quit playing games with my heart, All I have to give, As long as you love me m.m

Bilder jag tog på grabbarna förra gången








Kommentarer
Postat av: Erica

Jahaaa! :) Så du känner också Jenny & Stefan?

2009-10-15 @ 10:53:22
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica

Oj OJ OJ! Vad du har missat! ;)



Chloe (operasångerskan) har gift sig med Brady. Dom är typ inte ens med längre. Belle har barn med Philip ( militären ) och Shawn och mimi har något på G.

Sami och Lucas gifte sig aldrig för Lucas mamma Kate kom och förstörde allt! ( Sami klädde ut sig tidigare till kille och förstörde för massa folk ). Marlena har tappat minnet och vet inte vem hon "hör ihop med" så någon psykdoktorn håller på att lurar i henne massa strunt! :D



Haha herregud vilken serie :D

2009-10-15 @ 11:18:46
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: jossan

Haha du är för tokig du! :D

2009-10-15 @ 11:43:18
URL: http://kvarfordh.blogg.se/
Postat av: Erica

Eller hur :P



Jag och Jenny är barndomsvänner :)

2009-10-15 @ 16:15:42
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0