One man down

Här sitter jag med min första "måltid" på typ två dagar. Den består av två kokta ägg, två hårdmackor och ett glas blåbärssoppa. Jag kan inte förstå mitt sug efter ägg?? måste vara att kroppen är i behov av protein eller nått. Det ena ägget sprack såklart, men jag ska ge det en chans ändå.
Jag känner äntligen att jag kan sitta upprätt igen, vilket känns hur befriande som helst. Så jag har lagt mig tillrätta med jonas bärbara i soffan och ska försöka göra detta bekvämt. Något mer upplyftande kunde man ju titta på än TV4 FAKTA om en gammalt tant som var massmördare. dhö!

Eftersom att det ser ut som om att jag kommer att spendera även en natt här på soffan så får jag slå på en film att somna till eller något.
Jonas ligger nämligen uppe i sängen och huttrar som värst. Feber, feber, feber... hua, jag avundas honom verkligen inte det helvetet jag gått igenom. Jag ska verkligen hjälpa honom så gott jag kan på mina stappliga gelépinnar till ben jag har. Ryggen har tagit stryk efter så många dagar på soffan, jag skulle behöva en ordentlig massage som får igång blodcirkulationen. Om några dagar är det jag som trär på mig träningskläderna och får igång ryggen igen. Massagen får vänta tills Jonas är 100%ig igen :-)

Saknar mitt vanliga alldagliga liv. Med familjen, jobbet, vännerna och träningen. Jag som precis kommit igång ordentligt. Typiskt...
Ny dag nya tag.

sov gott!


Kommentarer
Postat av: Sara

Krya på er! Kramar

2009-11-18 @ 07:21:15
Postat av: Hannah

Urs stackars er!

Men Lina, se upp med massagen- bra för blodcirkulationen, men glöm inte att har du de lilla skit kvar i kroppen så sätts det troligen igång igen med blodcirkulationen..



Krya på er vännen! kramen

2009-11-18 @ 13:39:42
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0