@ home

Idag är E och jag hemma.
Jag har hittills bytt åtta blöjor på lilljotten, stackarn.
Mina bihålor spökar... Jag är säker på att om jag lutar huvudet framåt så sprängs det.
Så min ställning här vid datorn är minst sagt komplicerad :-/

J stack redan med sexbussen i morse och jag hoppades innerligt att jag skulle vakna upp utan denna smärta. E drog i mig vid kvart över sex och ville gå upp. Mamma aj aj, sa han och pekade på magen. Ojdå, behöver du gå på toaletten?
Efter första steget upp ur sängen så backade jag tillbaka och satte mig på sängkanten. Det kändes som om jag blivit överkörd av en bulldozer. Jag var tvärsäker på att ansiktet skulle vara ommöblerat och mosat.
Jag ringde Jonas och berättade läget, precis innan jag la på smäller det och brakar i blöjan en meter ifrån mig. Det tycktes aldrig ta slut. Sen dess har det blivit upp till åtta precis lika dana blöjor att hantera med sprängande huvudvärk och dunk-dunk runt ögonen.

Från halv nio sov både jag och E i soffan, fram till (hör och häpna) kl 11.45. DET HÖR VERKLIGEN INTE TILL VANLIGHETERNA!! För det första... 3 timmar!? och sen så tidigt på dagen!? Nej, det är ett tydligt tecken på att allt inte står rätt till. Nu har vi fått i oss lite lunch oc hska inta ryggläge i soffan igen.
Man kan ju tycka att man har tur att vi har så många kanaler nu när man är sjuk. Men enligt en viss E, så är det bara 5-6 av dom som är intressanta :-/




Kommentarer
Postat av: Micaela

Usch stackars =( Krya på er!!!

2009-11-11 @ 21:10:08
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Sanna

åh så söta ni är :)

2009-11-12 @ 16:34:49
Postat av: Jonas

mina älsklingar=)

2009-11-12 @ 21:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0