inte kul

Jag har ett problem.
Ett ångestladdat sådant.
Som jag måste lösa.
Helst den här veckan.
Hur jag än gör blir det fel.
I stället för att välja mellan sommarlov eller utlandsresa så känns det som jag väljer mellan pest eller kolera pga omständigheterna. :-/
Fan va piss det här är!

Det sista jag vill göra är att göra nära och kära besvikna.
Och hur jag än vänder och vrider på det hela, så kommer jag att lyckas med detta.
Life sucks!
Jag hatar att bli besviken själv.
Därför tar jag detta extra hårt.
Stenhårt.

Kommentarer
Postat av: Marih

Ajda, det där låter inte kul. Vad är det nu för val du står inför gumman?



kramar

2009-11-30 @ 17:10:53
URL: http://familiaberlgund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0