många to dos på hög

Gu va efter man blir med allting.
Det retar arslet ur mig att jag bara kan ligga på soffan och inte spackla, baka, måla, städa m.m
och vi som precis innan detta gjort en tidplan med hur vi skulle hinna med allting innan J åker på sao vecka till Västerås. Han blir borta hela nästa vecka och nästa helg ska vi ha förstaadventsfika med min släkt. Jag ser fram emot det som bara den, men hade gärna velat att väggarna skulle vara klara i vardagsrummet så att man slipper sitta bland elsladdarna längs med väggarna och halvspacklade väggar :-/ Sen vore det ju bra om man hunnit pynta lite... + att det är ett stort plus om man bakat lite... hmmm

Hoppas jag e lite piggare i morgon så jag kan ta mig upp och titta på mina damer som har hemma match.

Eftersom att det bara är disneychanel som gäller här hemma så har man ju sett en del :-)
Imorse var det nalle phu i snöoväder. Tiger var tvungen att hitta två likadana snöflingor för att kanin skulle vilja träffa honom igen. Han hade såklart blandat ihop allting och satt ihop 2 + 4 = 1. Man han var hursom helst helt förtvivlad och sprang runt i snöyran.
- Vit och rund snöflinga, rund och vit snöflinga.
- Genomskinlig och kall, kall och genomskinlig.
- Varför kan ingen vara lika dan?
*lovely*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0