Jag skulle kunna vinna VM i analys

Gu va sjukt det är egentligen... man kan köpa sig till nästan precis allting.
Köpa hus, bil, båt, mat, kläder, inredning och andra förnödenheter.
Men riktiga vänner gå förbövulen inte att köpa!
Det är en sak som är säker.
Jag önskar att jag kunde köpa mig lite tid, så att jag skulle kunna umgås med mina vänner lite mer.
Saknar dom såå.
Vart har alla spontana träffar tagit vägen?
I miss you alot.

Om jag hade en stor peng, som bara låg och skräpade skulle jag resa, köpa kläder, skor, inredning, kameradelar, tapeter, färg, säng.. m.m eller kanske investera. I vaddå? Fastigheter kanske, eller i aktier... njee, njaa.

Jag har en vän som vet precis vad hon ska göra med sin peng iaf. Hon ska investera. I sig själv. Imorrn blir hon berikad med några större kupor hallongelé :-)
Vissa köper bilar... andra bröst. hahaha
Vart är världen på väg?

Jag är en analytiker av alla de slag och om jag får tänka i någon sekund så har jag fått det till att min vän bidrar till den vridna kvinnosynen här i världen som media har varit så duktig att hjälpt till å skapat. Varför ska man behöva operera brösten för att man ska vara kvinnlig nog? Nej, jag förstår verkligen inte.
Min vän är så väldans fin som hon är, på alla sätt och vis. Men jag respekterar hennes beslut och står vid hennes sida. Men jag kan inte låta bli att sitta såhär på kvällningen och oroa mig lite, man är ju helt utlämnad där under kniven. Där slank mitt kontrollbehov in. Hoppas allt går bra imörrn och att bröna blir fina :-P Hoppas doktorn haft MVG i bild. För här ska skapas :-D
Detta ska bli ytterst intressant.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Tur att hunden hittades igen då.. och se nu till att ha stenkoll på dörrar o lås :P oavsett vem som passar hundd-rackarn ^^

2009-11-10 @ 23:04:14
URL: http://kvarfordh.blogg.se/
Postat av: Lajsa

Tadadam!! Japp som du sa jag utnämner dig till VärldsMästarinna i analysering (du får medaljen nästa gång vi ses)

Kan ju vara så att om man fixar boobsen så gör man det för sin egen skull och faktiskt inte har nån lust att ta hänsyn till världen och dess dumma kvinnosyn. Det behöver faktiskt inte vara krångligare än att man helt enkelt vill ha större pattar. Å har man den möjligheten så ba gört vetja!!

Jag kan iofs tycka att det är skönt att du funderar å oroar dig, för när det kommer till oss så brukar du ju ofta fundera åt mig, så det tackar jag för :-)

Hihi vad jag älskar när vi har dessa disskutioner!!

Löv jo!

2009-11-11 @ 03:56:08
Postat av: Lina

jo men jag menar på att allt hänger ihop...Varför vill man ha större bröst?? Jo för att just känna sig kvinnligare och att man skulle känna sig så mycket fiiinare med större bröst.

Jag ser inget fel i det hela. Folk ute i välrden ska inte behöva förklara sig. Förklaringen är så självklar :-)

2009-11-11 @ 13:00:09
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Hanna

jag är själv inne på tuttförstoring. men vet i tusan om jag behöver det nu längre haha.

från den minsta a till den största c.

hur kunde det hända?

misstänker dock att de inte kommer sitta där man önskar efteråt iaf =P

2009-11-11 @ 22:18:40
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0