Vad gör man?

Vad gör man när drömhuset ligger några mil utanför Norrtälje? Jag vågar knappt ens föreslå huset pga att kaln kommer att gå i taket. Det ligger nämligen inte inom "stadskärnan".

Huset är LOVELY. Ljust, stort, många rum, kakel ugnar, lite vinklar och vråer, mycket fräscht!
Det finns även en nyrenoverad lada som används som "festlokal" och ateljé. Kan det bli bättre?? Det vore perfekt för min studio :-) plus att vi ofta lyckas ställa till med stora fester och gillar att umgås med folk. DETTA VORE PERFEKT!!

Den enda lilla nackdelen är att den ligger lite off. (för uppsalafolket spelar det ingen roll) Mig spelar det verkligen ingen roll om jag måste pendla 20 min in till Norrtälje varje dag. Tråkigt att vi inte matchar i denna fråga. Denna möjlighet kommer aldrig att dyka upp mitt i Norrtälje. Finns inte en chans.

Det här vore en dröm... eller rättare sagt ÄR en dröm. Men det är väl bara att inse att den aldrig kommer att få upplevas. Eller?

Kommentarer
Postat av: hannah

gumman då:)

2009-05-04 @ 12:01:05
Postat av: sanna

det låter ju perfekt! kan det passa bättre? hoppas det blir :) håller tummitottisarna!

2009-05-04 @ 12:56:44
URL: http://blogg.nattstad.se/mysmoothie
Postat av: Micaela

20 minuter är ju inte mycket alls!

2009-05-04 @ 12:59:50
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Hille

20 minuter är ingenting kära vän. Säg det till Jonas. Jag kör 25-30 minuter enkel väg till jobbet varje dag. KÄMPA GUMMAN!! Är det drömhuset så vore det ju alla tiders:-)

2009-05-04 @ 15:30:23
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Anna

Som sagt, kämpa!!! :) Kramis

2009-05-04 @ 19:08:02
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Bettina

Go for it, det måste väl finnas nåt sätt att övertala karln din:) 20 minuter är ju ingenting!!! (en som vet eftersom att jag är uppväxt på landet:)

KRAMIS

2009-05-05 @ 09:22:32
Postat av: Den skyldige

Har jag alla emot mig nu?:)

2009-05-05 @ 16:19:42
Postat av: Lotta

Var ligger huset?

Kommer du närmare mig hi hi

2009-05-05 @ 17:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0