Uppdatering

We just LOVE IT!
Kunde ju såklart inte sova igår.
Gick väl och la oss vid elva.
Halv tolv blir jag galen. Kan inte ligga still, det spritter i benen, jag finner ingen ro för 5 öre.
Jag retar upp en halv-sovandes-Jonas till max.
Pust, frust, stånk och stön.
Hur ska man tänka?
Ska man vara glad? Ledsen?
Blir huset vårt? Kommer vårat framdiskuterade pris att räcka ända fram?
oj oj oj, så det snurrade i skallen.
Efter att jag tröttat ut min redan så trötta sambo tillräckligt länge gick han med på att pilla lite på ryggen. Sen somnade jag som en stock :-)

Vaknade med ett ryck. Var drömmen sann?? Är huset vårt?
Svar... Nej.

Ni förstår inte... det är världens gulligaste hus + att vi verkligen är ense om att vi kan tänka oss att verkligen leva där i 20 år framöver :-)
Ett radhus känns ganska så tillfälligt.
Men detta är PERFEKT!

Eftersom visningen var igår, så skulle mäklaren höra av sig idag. Jag väntade till tio. Sen kunde jag inte hålla mig längre :-) Jag ringde upp och la vårt framdiskuterade pris. Hon skulle framföra det för säljaren och höra med de ytterliga intresenterna om dom var redo att lägga ett motbud.
Tid och rum stod stilla.
Mellan andetagen kändes det som om att jag inte fick tillräckligt med luft, utan behöver andas en gång till.. jag vet att jag blir såhär när jag är toksressad.
2 timmar senare ringer hon och meddelar att det möjligtvis är en som kommer att komma med ett motbud (hoppas inga fler lägger sig i!) men inte den här veckan :-(
Ska vi behöva vänta hela helgen???
Hur ska detta gå?

SMACK-BOOM-BANG you know.

Tur att man inte ska sitta still en sekund i helgen då.
Ska få frillan fixad, av underbara Emma. Undrar vad hennes magic-hands kan åstadkomma!?
Sen blir det mat, bio och utekväll men bästaste Lajsa. Eller ja.. utekväll å utekväll.. ta ett glas, som det så fint heter.

Elliott ska få tillbringa tid med sin älskade morfar :-)

Naj, nu är det hög tid för Marknadsafton här i Norrtälje. Alla affärer är öppna till 22, med massor av spännande erbjudanden. Så lilla familjen ska ner på stan och roa sig :-)

kram på er alla nissar där ute!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Om det är det vita huset med blå detaljer så är det underbart fint!! Förstår att ni blev kära =) Men jag hatar när dom inte lägger ut planritning på nätet..... =(

Ha en trevlig helg!

2009-05-30 @ 09:02:38
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag håller tummarna för er!!! :)

2009-05-30 @ 18:21:42
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0