Som jag letade

Bara av en slump hörde jag denna dänga när jag var ner och skulle flytta på bilen.
Det tog 20 min att komma på vad gruppen hette. Har ju album av dom här hemma, men jag fick en kortare black out där för några minuter. Men här mina damer och herrar

BLACK EYED PEAS!!!

Sååå het!






Plus en liten uppdatering i husfrågan.
Idag var vi och tittade på ett hus vi båda verkligen ÄLSKAR! Det var en liten förhandstitt på ett hus som kom ut i förrgår.
Ni vet snabba puckar!!!
Men denna gång var vi inte ensamma om att vara snabba. Det verkade vara ett intressant och populärt hus för många :-(
Men imorrn ska vi lägga ett bud på huset som ligger 100 000kr över utgångsdudet! De, ni :-)) *smilar stort* Det är så värt det!
I detta gulliga lilla hus kan vi se oss själva bli gamla i.. hehe.
+ att jag kan göra om gäststugan till en alldeles egen FOTOSTUDIO!!!!

Kommer jag att komma sova inatt eller???


ÅÅÅÅÅÅÅÅ.. snabba puckar! snabba puckar! Det är min stil :-P

Kommentarer
Postat av: Palle

Får man fråga varför ni lägger ett bud över utgångbudet, ett tips är att bjuda på andra hållet till att börja med :) Dom rika lever sitt liv ;)

2009-05-29 @ 14:08:17
Postat av: Lina till Palle

Nje.. rik skulle jag inte kalla mig själv.

Jag vet att det låter konstigt att lägga så mycket pengar över utgångsbudet... men i det här fallet var det sååå värt det. läget, huset, you name it. Lite skrämseltaktik + att jag vet vilka som var intresserade... vi ville markera vårt revir redan från början. hehe. Får se om det funkar.

Mäklaren skulle hör av sig efter helgen... galet va länge man får vänta.

pust, stånk och stöööön!

2009-05-29 @ 15:05:28
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0