Lite tjaffsigt tidsfördriv

Lovar du att vara ärlig?
Ja
Du heter:
Lina
Smeknamn:
Älskling och Lajna
Låt som när du är ledsen sörjer till?

Beroende av:

Min kamera, jucie, choklad och Elliott och Jonas
Vad tror folk om dig?:
Oftast glad och latjo
Stämmer det?:
Jag är ofta glad och positiv
Vad får du oftast komplimanger för?:
Min bilder, det jag skapar med kameran
Vad säger du för att imponera på någon?:
Verkligen inte min grej
Hur imponerar man på dig?:
Rolig och uppfinningsrik
Brukar du skratta för dig själv?:
ooja.. händer ofta, högt också!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Vad är det nu då? Varför spruta?
Var bor du?:
Norrtälje
Trivs du där?:
Absolut.
Sprit, cider, vin eller öl:
Inte öööl
Brukar du bli för full:
Naj det var ett tag sedan jag blev FÖR full
Är du allergisk mot något:
Orättvisa
Har du haft sex idag:
nej
Hur svarar du i mobilen:
Lina
Vem ringde du senast?:
Hölena
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Ditten å datten och mitt sprutbesök som gick åt h-vete.
Antal timmar sömn inatt:
6 timmar, haha.
Sov du ensam:
Nej med Jonas och Doris
Brukar du komma i tid:
Det tycker jag...
När mår du bra:
När jag presterat något bra och käner att jag är nöjd med resutatet.
När blev du fotad senast:
I helgen I guess. Även filmad.
Hur känner du dig nu:
ganska pigg.. men borde sussa snart för att ta igen helgens sömn.
Vanligaste färg på dina kläder:
Röd, rosa, vit ,svart
Vad tycker du om fötter:
Antingen ser man bra uto hc har fula fötter eller tvärt om.
Vad saknar du:
Tid och energi
Favorit dryck på morgonen:
Färskpressad juice
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Runt 23
Är du blyg?:
nää
Sysslar du med någon idrott:
Innebandy :-)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
jaoo
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Stå och pinka och rita mönster i snön
Är du nöjd med ditt liv:
Jag är nöjd. Var glad för det du har isf det du inte har!
Är du bortskämd:
Nej det tycker jag inte. Inte på några plan. Jag tycker att jag får kämpa dit jag vill komma!
Vad är det värsta du vet?:
Dödsångest, orättvisor, aggresiva människor, pedofiler, oprovocerat våld och barnmisshandel.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
Laila Bagge.. hon har kämpat för där hon är idag :-)
Vad längtar du till?:
Ledighet Sol och Värme
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja, det har jag! Man har lärt sig genom åren vad äkta vänskap är :-)
Vad använder du för shampoo?:
Redken
Vad är det finaste du fått?:
Ett välskapt barn och en ring på fingret
Hur gammal är du:
25
Tycker du om någon just nu:
Jaa.. nästintill nykär :-)
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Lisa eller Jonas
Vilken tid gick du upp idag:
kvart över 6
Har du sovit i din egna säng inatt:
Ja
Är det okej att gråta:
Ja
När grät du senast:
Idag.. när det klarnade i huvudet igen efter lite blodförlust, larvigt!
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Betala av lån och resa
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej, men kvalité är viktigt på vissa plagg.
När går du upp en vanlig helgmorgon?
Det är ingen skillnad om det är vardag eller helg i Elliott sovklocka.
Vill du gifta dig:
Ja! :-)
Vill du ha barn:
Fler tack!
Är du bra på att laga mat:
JA det tycker jag väl.
Hur vig är du:
Har varit vigare... haha
Är du musikalisk?:
Ja det tycker jag
Vad dricker du helst när du är törstig:
Juice vid alla tillfällen
Vilken är din favoritglass:
Ben & Jerrys
Tror du på ett liv efter döden:
Ja, vill tro
Vad äter du helst när du ser på film:
choklad
Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej
Vilken ögonfärg har du:
Gröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
ja...
Biter du på naglarna:
Nej.. blää va mycket skit det måste finnas där.
Röker du:
Nej tack

Om ni har orkat läsa hela listan gjorde det mig glad :-)

Kommentarer
Postat av: Marih

Ja jag kan tänka mig att gå över tiden är riktigt jobbigt. Hur var det för dig med lillen? Gick du över tiden?



Jag tänkte att vi skulle planera in något annat trevligt till den 20e om ifall att lillan inte vill kika ut då. Annars stirrar man sig nog blind på just den dagen som du skrev. Men kanske en trevlig middag eller något liknande ute så man inte bara sitter hemma o väntar :o)



Kramar

2009-03-26 @ 10:16:18
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Micaela

Klart jag orkar läsa!! =)

2009-03-27 @ 12:45:30
URL: http://micaelasruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0