Barnkalasbilder



Elliott hade valt tallrikarna själv :-)


Vi fick plats både föräldrar och barn



Cupcakes Alice Tilde Alice Alice

 
Elliott och Tekla

TA-DAAA!!
Mina första alldeles egna cupcakes:-)



Såklart hade vi ju fiskdamm

  

Kramkalas när det var hej då!

 
Tyra Elliott


Tilde Elliott



Elliott Jag Tekla



Alice visste hur man pussades ordentligt och Tekla fick en ordentlig kram :-)



 

Sötaste Maxen


"Jo söru Max, min pappa ska bli polis och köra sånhär polisbil"

Sen kom Eva Pontus Mattias och Johanna och grattade.
Det bjöds på wåffelkalas :-)



Vi tar en cupcake!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

vilka fina cupcakes =) jag har inte vågat mig på såna ännu ;) hihi

2009-03-28 @ 07:08:52
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Eva Peva

Fiiiina bilder! =D

2009-03-28 @ 08:02:41
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0