Jag har hållit ihop hela säsongen

Det är helt otroligt :-)
Jag har inte sagt det till en enda själ.. men här om dagen var jag tvungen att lätta mitt hjärta för min sambo.
Det gör så ont, så ont, så ont, så ont.
Mina knän och fotleder är inte alls som dom brukar vara.
Dom knakar enromt och det känns som om att dom är så sköra att dom ska brista vilken sekund som helst.
Vågar inte tvärnita, ta i i steget eller ta sats in i närkamper på träningarna... boring!
Så det har blivit att jag "petar".
Det har hindrat mig denna säsong att lira fullt ut.
Hatar att inse att kroppen inte är som den brukar. Har lirat lagsport sen jag var 6 år... allstå i 19år (åh herregud). Kanske inte konstigt att lederna börjar strejka. Så många gånger som mina fötter varit vrickade/ stukade/ av :-) Sen har det säkert med saken att göra att jag inte är så smidig längre heller.

Jag gjorde en liten övning för mig själv här hemma... Stå-på-ett-ben. Fotleden vek sig rätt så snabbt.
Sen en sak till som jag märkt. När man suttit på huk ett tag, och tex lekt med Elliott, så har benen stelnat och går absolut inte att reta ut aj aj aj.
Gammel-tacka.

Men jag klagar inte.. nej, nej! :-) Jag kör på!

Nej nu är det bara en match kvar... Den ska vi spela för att det är kul :-)
Söndag mot Rimbo. Förra gången vann vi med 38-0. Galet.

Det vore lajbans om Lotta med sambo hade tid/ lust/ ork att komma och titta :-) men jag föstår om det blir ett för stort projekt!

Pöss å kram skumbanan allihopa!

Evas bilder som hon knäppte på förra machen... gulligt!!
Jag har beskurit dom ganska rejält men det är ändå hennes bilder :-)




Vad gör Jessi? Hon i mitten... glädjeskutt?? :-)


Ett av mina måål... från en macka av Kakan :-)


Melle, nr 14, antingen så har hon precis skjutit eller så laddar hon inför världens skott. Jag tror på första alternativet.


Jag är friii, här borta! :-)


Kristin skjuter/passar i steget


Det ser ut som att jag alldeles strax ska inta mag-läge... hihi. men nej.


Här gör Melle mååål!

Kommentarer
Postat av: Marih

Ja jag hoppas hon ska trivas bra..men det rummet som vi inrett kommer lånas ut till er som gäster över sommaren :) Får agera kontor/gästrum till att börja med!

2009-03-12 @ 21:45:35
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Melle

Va kul att du/din vän har tagit bilder på matchen. snor några bilder så jag har något att titta på när jag blir gammal :) Kram

2009-03-13 @ 07:51:00
URL: http://mlundinb.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det är ganska svårt att förklara. Ludwig föddes med stt syndrom men det är inte det som gör honom sjuk. I det allra första inlägget i bloggen har jag skrivit mera. Kolla gärna där om du vill. Kram

2009-03-13 @ 10:41:56
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jo, han har juh kämpat på bra lilleman. Han är en riktig liten tiger. :o)



Jag älskar alla sorters pyssel. Önskar jag hade en bättre kamera samt att jag kunde det där med fotografering lite bättre. Är grymt imponerad av dom som kan. ;o)

2009-03-13 @ 13:29:59
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Melle

jag lyckades fixa det tillsist :) men tack en då

hahah tack, :) Kram

2009-03-13 @ 15:18:47
URL: http://mlundinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0