Blogglust

Kom precis hem från innebandyträningen... å fick sån blogglust!! :-)

Det var jätteroligt på träningen idag.. vi var prick 10 spelare.. alldeles lagom! spela två-mål hela träningen och jag fann mig änligen hemma igen på min back-plats :-) I LOVE IT!

Vi fick en fråga idag av tränaren om vi verkligen ville kvala upp till div2 (?) Vi ska isf spela mot enköping. Vi får se hur det blir!
Vi hade ett nytillskott på träningen idag oxå från ett nerlagt lag.. alltid kul med nya spelare :-)

Nej nu är det dusch tajm!


gammal bild

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas ni vill kvala det vill jag fast jag inte kan spela ;0)

2009-03-24 @ 22:02:18
Postat av: Lotta

Hoppas ni vill kvala det vill jag fast jag inte kan spela ;0)

2009-03-24 @ 22:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0