Resultat

Det är helt otroligt.
Jag märker redan resultat i träningen. 
Skrotet jag lyfter har blivit tyngre än för nån månad sen :-)
Benen orkar mer och i ryggen känner jag en liten muskel.
Magen är dock inte vad den borde vara :-(
Jag darrar som ett asplöv så fort jag sätter mig i magmaskinen... jag märker oxå att det är ryggen jag arbetar med pga magen inte orkar. what to do?



Det är mycket som snurrar i huvudet nu.
Tapeter, kakel, färg, frågetecken, känslor, pengar, stress, orosmoln, diet, packning m.m
Känslan av att inte räcka till är stor nu...
Jag vill vara här och där på samma gång. Jag dras mellan olika dilemman, frågor och problem som uppkommer dagligen. Jag får inte tiden att räcka till och det går ut över allt, känns det som.
Det känns som att jag ska vara så förstående hit och dit, hinna med allt och vara alla till lags.
Men att jag egentligen bara vill skrika rakt ut nästa gång en motgång, en kommentar eller orosmoln närmar sig.
+ att jag har ett mastodont jobb att göra på jobbet + att jag har mina vanliga arbetsuppgifter, allt bara växer och ingenting kan på något konstigt sätt ligga längst ner i pappershögen. (?)



Några väl valda:

Hille, jag vill för allt i världen träffa dig imorgon och klappa på Thor. Jag har sett fram emot det jätte mycket ,men det blev så tajt med tiden och jag finner ingen lösning :-( det ser inte så ljust ut. Saknar dig jätte mycket och tycker att du är superfin. Vill bara kramas och mysa i runkisar!!

Jenny, hoppas att ni har hörseln kvar? Mitt i köttbulls-stekandet, makaroner-kokandet och stuvningen så tänkte brandlarmet att "ja, jag fungerar, bara så att ni vet"

Bara för att jag tänkte på Jenny nu så kom jag på en så rolig sak hon sa. Tekla hade ramlat (ett tag sen) från cykeln eller vad det nu var... och fått en bula.
IS!!, tänker man som förälder då. Men Tekla stackarna förstod inte riktigt varför det var nödvändigt att behöva dras med en påse is på huvudet, mitt i alltihopa.
Hon hade ju precis ramlat och var ledsen.
Det lät så roligt när hon sa det, jag kan skratta högt än idag.. haha

Anna, sluta inte blogga!! Eller så får du skriva en blogg bara jag har lösenordet till :-)




Sitter och funderar på om, när och hur jag ska ha tid att förnya utséendet på min blogg. Någon som har ett tips? :-)

Ja, ni ser ju vart jag hamnade klockan är nu 22... ca 2 timmar senare... dax att hoppa i duschen. Inte riktigt klar än...

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Micaela

Man får skrika rakt ut!



Jättefin bakgrund, känns väldigt Lina =)

2009-06-03 @ 22:25:58
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Hille

Jag vet att du vill träffas men jag förstår även att det inte finns tid till det. Jag önskar jag hade tid (och en bil) som kunde ta mig till Norrtälje för att kramas lite. Men ända dagen som jag kan (och har bil) är imorgon och då är det almunge reserverat. Tobbe ska få glänsa med sina grillkunskaper:-) SAKNAR DIG LINA!!!! Vi ses när lillskiten är ute...då ska du få lukta. mysa, kramas å allt du vill:-) Men då är det inte okej att klappa mage:-D Puss

2009-06-03 @ 22:40:50
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: hannah

fin bakrund o super tack för att jag fått hämta Elliott några dagar. Saknar er så! Så mysigt att ses.. Kul o vara hemma(på besök)!! :-D

Grattis till huset me!



Pussen!

2009-06-03 @ 23:17:56
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Hanna

har hon slutat blogga? visste inte jag.,.

2009-06-04 @ 19:02:17
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Lina till Hanna

Hon funderar påt... men jag vill att hon fortsätter :-D

2009-06-04 @ 20:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0