Destination London

Gu va jag har kämpat för att inte försäga mig både här och i vanliga vardagen.
Jag har nämligen planerat, beställt och pejjat en London-weekend till Jonas i 25års present!!
Torsdag till Måndag!

Tanken var att jag skulle hålla mig till dagen innan resan och bara kläcka ur mig att "Darling, imorrn är det du och jag som ska ut och resa" och sen väl på plats på Arlanda så skulle han få veta destinationen.
Det roliga i det hela skulle vara att han skulle bli helt nipprig... eftersom att han (i hans hjärna) ska jobba hela helgen. Men icke då. Jag och Jonas chef har kuckeli-muckat ihop ett FEJKSCHEMA.. där det står att han jobbar men ändå inte.. haha.
Men det blev inte riktigt så...
Jonas började boka in roddtävlingar (som jag avstyrde genom att få tag i en i laget och berätta om hemligheten), så han fick fortsätta att träna med dom, så att han inte skulle misstänka något.. haha

Han fick reda på att han skulle åka i förrgår pga att han antagligen ville boka biljetter till nån fotbollsarena för rundvisning osv. och när jag satte mig ner för att kolla efter så fattade jag nada.
Därför fick jag kläcka överraskningen lite tidigare, så att han hade möjlighet att grejja bokningen.

Han vart minst sagt överraskad. hehe..




Så imorrn lyfter planet!

Big ben, piccadeli cirkus, paddington road, Kensington, hyde Park, London Eye, madame tusseaus, notting hill... here we come!!!

Mycket kärlek och romantik hoppas vi på!!!

ps. fick precis veta att Londons tunnelbanesystem har gått ut i strejk. Det gör det hela lite mer spännande :-/
Can you English Jonas? :-P

Kommentarer
Postat av: Micaela

Hoppas ni får underbart!! Du glömde ju Camden market, ett måste med massa flum!!

Massa kramar!

2009-06-10 @ 20:53:13
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Mattias

Haha, can you english Jonas. Or do you like the fack Lina? ;) Ha det riktigt underbart där borta!! Kram på er

2009-06-11 @ 11:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0