Loppis

Ja... vad gör man när det regnar? När man äntligen är ledig och vill ha lite sol på kroppen, ja, då klart det regnar... :-((

Men jag tog med mig Elliott, några majskrokar, en vattenflaska och plånboken till närmaste Loppis.
Fynda fynda fynda... är mitt motto :-)
Jag älskart´!

Jag kom hem med



Två urtjusiga ljusstakar, som ska målas i svart. 20 :- / st
Två lacksvarta, fyrkantiga vaser 5 :- / st
Sex små gröna dessertglas eller ljuslyktor, vad man nu vill kalla dom. 6 för 25 :-
och sist men inte minst en vit stor och fin lykta. 40 :-

Jag är så väldans nöjd!

Elliott var jätteduktig i vagen hela tiden, mumsandes på majskrokarna och vattnet :-)



Sen har jag även hunnit med att fynda på rean på Mio oxå.
Den här har vi tittat på länge och suktat efter.
ÄNTLIGEN ÄR DEN VÅR!
Ljuskrona på golvet
Tidigare pris 1895:-
NU 795:-
plus att vi hade ett vunnet presentkort på hälften, så jag är toknöjd :-)



Efter det åkte vi hem till svärmor för att Elliott skulle få cykla lite på sin nya cykel.
Men det blev ved körning med Tomas i stället.
Elliott var jätteduktig :-) egen kärra å allt!

  

Kommentarer
Postat av: hannah

sötsötsöt!!



Mår du inge bra lina? Följde inte me till Kusby hörde jag =(!

pussen

2009-07-04 @ 23:40:51
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Marih

Ja på något märkligt vis blir man lite mer huslig o pysslig som mamma...vet inte hur de kommer sig :)



Ni är alltis välkommna de vet du.Vi är hemma till den 6e augusti sedan åker vi till uppsala o stannar i tre veckor...

2009-07-06 @ 13:04:44
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0