Mitt nyår





PRESENT LEKEN
Det ligger en hög presenter mitt på bordet.
Man kommer överrens om hur länge man ska kasta tärningarna, vi 40 min. Man ska få två lika dana siffror för att få plocka ett paket. Två om man fick två sexor :-)
När det var slut i högen fick man börja plocka av varandra.
MYCKET LATJO!
Det stora paketet bytte mest mellan två ägare. I slutet blev det KRIG när det bara var några få sekunder kvar. Jonas hade det.. men Marcello lyckades slå två treor i sista sekunden. hahaha
Han fick det!



Spänningen var olidlig, vad var det i det stora paketet??

Svar: en sten och en flygfyren- bilskrapa. HAHAHA . Jag dog av skratt!




Det här blev mina gifts :-) hahahahaha.. den här leken har jag inte lekt för sista gången!!




SKÅÅÅÅÅL!






Det var två av sveriges bästaste singel-killar som stod för underhållningen och uppehället. (Dom två längst till höger)

VAD GJORDE NI??

Kommentarer
Postat av: Hölena

Gino blev på nyår, blev gott:-) Vi fick tre bärbara telefoner men en ska lämnas tillbaka idag. VAD ÖNSKAR DU DIG I FÖDELSEDAGSPRESENT???????



Ses imorgon!



Puss

2009-01-02 @ 09:54:17
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Micaela

Det där med födelsedagspresent var en intressant fråga?!



Kram och Gott nytt år!

2009-01-02 @ 11:04:09
URL: http://micaelasruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0