Gymmet igen

Plötsligt så hände det *triss*

Gymmet idag igen :-)

Det va på vippen att jag kunde gå på Step up passet..  som jag laddat för i nästan 2 veckor. Men räddnigen kom i sista sekund. Tack Kristin, för att du bringar lite glädje i tränings-tramset :-) Hon höll i passet!
(Jonas kompis, som ska hjälpa mig att sätta ihop ett personligt program, har inte haft tid den senaste veckan. Och i samband med det skulle vi ha fixat medlemskapet... men som sagt vi har gått om varandra hela tiden.)

Passet var iaf MYCKET GIVANDE. Så roligt! Det här är verkligen min träningsstil. Om jag bara kunde vara lite smidigare. Kom lite sent... alla 18 pers var redan där. Och SÅKLART fanns det en fin liten plats, visserligen i hörnet, men LÄNGST FRAM!
Jag som inte kunde nått, nada.
Jag hörde tankar i nacken:
- Hörru  fläskberg, maka på dig!

Men jag gjorde framsteg. Efter ett tag tyckte jag att det gick riktigt bra. Då gjorde jag misstaget att börja berömma mig själv över att jag kom ihåg kombination efter kombination. Mitt i berömmelsen av mig själv, tappade jag bort mig helt.
Sen vart det bara värre och värre.
Efter ett tag hajjade jag stegen igen.

Om sisådär 3-4ggr ska jag förska att lägga till armarna också :-)
Synd bara att passen är varannan vecka :-( Jag ska nog skriva en lista på gymmet där folk får skriva under på att Krisin ska få ha sitt step-up pass minst en gång i veckan!


Kommentarer
Postat av: Anna

Man måste få gå regelbundet för att kunna hänga med. Jag e lost i början jag därför e spinning bra =) Kram! Ps. Ja jag ska hälsa honom (pappa).

2009-01-26 @ 21:32:39
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Micaela

Duktigt!!

2009-01-26 @ 21:35:31
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Hannah

härligt!! å sen måste du komma på cirkelgym när jag har de i vår!!! lova?:D

2009-01-27 @ 09:47:12
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0