Nytt i vardagsrummet

I helgen har vi lyckats inhandlat en ny tv bänk :-)
Tv:n har ju stått på två Malm byråer innan... för att göra det så omöjligt som möjligt för Mr E att komma åt den.
Men nu har dom brakat ihop totalt. (med lite överdrift) Vi kan iaf komma överrens om att det inte går att ha hundratals och åter hundratals med cd- och dvd skivor i lådorna. Botten håller inte.
Sen att min klevra sambo märker att OJ OJ OJ nu brister snart den här lådan, bäst att rensa ur den, OCH LÄGGA ÖVER ALLT I LÅDAN UNDER(?) Älskling hur tänker du? Nu är 5 av 6 lådor trasiga.

Så nu har vi införskaffat oss en ny trevlig sådan, som ska hålla för sånt :-) men det blir värre med E:s alla livliga rörelser, för nu hamnar tv:n typ en meter längre ner än förrut. hmm ska bli intressant...
Till detta skåp (som absolut inte tog 4 effektiva timmar att sätta ihop) tillhör ett överskåp. Som ligger och väntar på att bli ihopsatt. Vi har fått tpis om att det är väldigt tung och att det behövs mer än 3 mannar för att sätta upp det på väggen.. så vi får vänta på att stake-Adolf  kommer till vår undsättning :-)

Ta- daaaa!



Där tavlorna sitter nu ska det, ej ännu, ihopsnickrade överskåpet sitta :-)

Kommentarer
Postat av: haannnah

åå sjuuukt snyggt!!=D

2009-02-04 @ 03:55:37
Postat av: Micaela

Tjusigt!

2009-02-04 @ 10:07:00
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Anna

Så fint. Jag har ju samma bänk och skåp fast i vitt. Det tog riktigt lång tid att skruva ihop allt. Skåpet kunde jag, mamma o pappa sätta upp tillsammans. Det var inga problem. Kram

2009-02-04 @ 10:31:11
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Mattias

Se så stiligt det blev! :) Nu väntar jag bara på att få se överskåpet uppe också.. ;)

2009-02-04 @ 13:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0