Seriefinal i helgen!

På lördag är det THE BIGGIGABIG FINAL!

Dannemora - Roslagen.
Vi vann över dom första matchen och dom vann över oss nu sista matchen.
Matchen då vi förlorade mot Alunda trodde vi att det var över för vår del.
Men då går dom också, samma helg, och förlorar mot Östhammar.
Hur stor är den chansen?

Så nu har vi båda lagen 2 förlorade matcher bakom oss i grundspelet. Vi ligger väldigt lika till i målskillnad oxå.. så om det blir lika i helgen är det det som avgör. Så nu gäller det för oss att göra så många mål som möjligt för att eliminera risken för att åka dit på för få gjorda mål. Det gäller också att vårat försvarspel sköts galant med tanke på att ju fler mål vi släpper in..ju fler måste vi göra :-)

Igår torsdag hade vi möte om hur vi ska spela... jag tror vår taktik/uppställning är enastående :-)
Det ser ut som att jag får spela... men jag vet inte.
Tack Carin för coachnignen igår! Det hjälpte mig att se från en forwards perspektiv, istället för min inprentade back vinkel :-)

Jag skickade ett mail till uibf ang. seg uppdatering på hemsidan. Så nu är senaste matchen uppdaterad och här kan ni ser tabellen
VI LEDER!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

GOOOO GIRL!

2009-02-20 @ 19:00:10
Postat av: Anna

Lycka till!! :) Kram

2009-02-21 @ 08:45:18
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Marih

Du har en fin award att hämta på min blogg gumman kram

2009-02-21 @ 10:06:18
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0