28 Feb närmar sig

Längtan är stor
Förväntningarna är höga
Lisa å jag ska böga. (hittade tyvärr inget som rimmade)
Vi kommer att slumra i samma säng så trött
Jag kommer garanterat somna sött

En god kväll och natt vi ska hava
Det vill jag önska mig och min rara :-)

Att middan blir av på Hard Rock café
fick mig att le
Le så stort att jag får hicka
Undrar vad(hur mycket) vi kommer att dricka?

Vad ska min kropp bära?
Vilket plagg ska få denna ära?
Jag kommer nog att leta efter något in i det sista
jag kommer söka i varenda liten kvista
tills att jag kommer fram till att jag inget hitta
och börjar i min garderob titta.
Men jag vill ha nått nytt, så jag känner mig fin
Inte som ett tjockt stort sviiiin
Jag krånglar oftast till det mesta.
Tur att Lisa alltid är där och reder ut det till mitt bästa.

Detta kommer bli den bästa helg ever...
Om inte 4 ever

Längtar som fåå
Då det bara är vi två :-)

Vi är verkligen natt och da
Men hon får mig att må så bra!



Pupillerna är pyttesmå.
Men jag lovar...
Det var bara en drink eller två...

Kommentarer
Postat av: Lajsa

Naaaaaww!

Ja d ska bli lajbans! Köpte en jättefin weekendbag igår, prickig!! Så nu längtar man ju efter att få packa den full å dra iväg!!

2009-02-19 @ 05:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0