Som en treåring på julafton ;-P

Elliotts 3e julafton firades i (fj)lällen.



Elliott och mamma väntar med spänning på att tomten ska knacka på dörren.
(Ja, det t.o.m pirrade lite i min mage också)


Tomten han var en underbar gubbe, kom med paket och sa snälla saker... klart jag vågade sitta i tomtens knä och kramas lite. Men WOW va det pirrade i magen!


Farmor tog kort, men det är klart man har full koll på vad mamma sysslar med :-P



Paket efter paket, ju större högen blev, ju roligare var det.




 
Byrackorna var också med och firade...



Sen var det UFO-ballongs dax...
WOWOW vilka stora ballonger... och högt flög dom över fjällens topp.



Elliott kommer nog att prata om detta länge framöver.. hoppas att han till nästa år känner igen traditionen och kan komma i samma stämningsfulla sinnesnärvaro igen!
Julen har varit toppen!


Kommentarer
Postat av: Anna

Härliga bilder! Är ni hemma nu? Hur ska ni fira nyår? Kramar

2009-12-26 @ 20:44:13
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Hannah

jag är kraamsugen, får nog ta o pallra hem snart o kramas med er!

2009-12-27 @ 22:55:32
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0