När som helst nu, vilken sekund som helst...

Satt på jobbet och inväntade It-avdelningens OK!... när som helst nu, vilken sekund som helst! Sidan och basen jag jobbar i låg nere. Det tig nästan en timme innan allt funkade som det skulle igen. Jag städade bordet, rensade bland en massa papper, ordnat i fackssystemet och fixat och donat med lösliggande papper... och gjort lite annat skit göra!
Detta var ju just idag inte att prioritera, eftersom att jag har en HELDEL annat att ta tag i. Viktigare saker! Jag låg redan efter och eftersom kundtjänst numera ligger på mina axlar, finns det lite till att göra utöver mina "vanliga" arbetsuppgifter. Det ringer visserligen inte(peppar peppar) hela tiden. Men såfort man sitter och räknar eller så ringer det å så måste man lägga det åt sidan för att ta tag i samtalet som i sin tur för med sig andra uppgifter. När man äntligen är klar med det ska man försöka gå tillbaka till där man var för att sedan bli avbruten igen.
Jessica, sluta bli brun nu och kom tillbaka!! :-D Fasiken va avis jag är på henne. 2 veckor i Vietnam. GALET! Får hålla mig på avstånd när hon kommer hem... jag lär ju framstå som lik-blekare-än-blekast bredvid henne. :-/

Å jag som hade kommit igång så bra med träningen. Detta är så typiskt! Hanne hade presenterat mig för säkten crossfit. En bra träningsform som passade mig perfekt. Lyfta däck, slå på slägga med däck, kliva uppochner på däck, hoppa hopprep, kasta medicinboll... osv som i en cirkelträning. Det var kul och varierande. Olika på varje pass. 4 ggr på två veckor han jag med + innebandyträningar och matcher. Jag var igång!! Det kändes bra. Men så blir man ju såklart soffliggandes i några veckor. Och det förstör ju ALLT!
Jag är inne på min andra pencilinkur men den verkar inte vara till någon nytta det heller. Antagligen nått jäkla virus som vägrar släppa taget... Slemhostar, fastän jag fått medicin för det, huvudvärk, rosslig i halsen, hes och är otroligt trött.

Nä nu ska vi klä granen hela familjen!! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0