Matchresultatet blev bittert

Vi spelade som sagt mot serietvåan. och vi ligger någon stans i mitten.
Västerlöfsta... från nånstans, antar att jag får reda på det när det är dax för oss att åka på bortamatch.

Vi gav dom en sån jäkla match.
Första period 0-0
Andra period 1-2
Tredje period 2-2
Resultatet : Förlust med 3-4

Den här gången hade faktiskt alla en egen avbytare :-) Vi var tom elva utespelare. Vi som brukar vara runt 8-9 pers :-D Detta gjorde skillnad!!
Första period spelade jag back (0-0)
In i andra period satt jag 7 minuter, sen spelade jag på topp.
Tredje period också på topp och äntligen fick jag smacka in 3-3.
När det var 40 sek kvar av matchen gjorde dom mål :-( Fan va bittert!!! Typiskt...
Och vi som precis fått ett bortdömt mål, pga en av våra spelare gick in i målgården EFTER målet?!(?!!?)

Riktigt bittert ska jag få be å tala om!
Resultatet 3-3 hade annars nästan känts som en vinst.. konstigt nog.
Aja.. vi vet att vi kan.

Jag var faktiskt riktigt pisst påvägen hem. Sån jäkla tur att man möts av ett leende och ett MAMMA, med spretade armar :-D Man smälter direkt när någon blir så glad av att se en :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0