God jul...

0-5710aa5bc6b00327eb6bfff630a01928.png

God jul Lina! Man frestas ordentligt under juletid, jag känner mig själv och jag vet att stå emot ALLT det går inte. Då sviker jag bara mig själv. Men att äta lite, det är något jag ska testa den här julen. Som ni ser damp en paradisask ner på mitt skrivbord. Jag har tagit ut dom fem godaste :-) resten tar jag hem till socker-jonas. Då blir han glad! För det är ingen idé att bjuda här på jobbet. Alla har ju sin egen :-) hur gör ni under julen? Äter ni det som faller er in utan den minsta tanke på eftersmällen? Kram kram chokladkvarn


Kommentarer
Postat av: Hille

Här äter vi tills det tar stopp 365 dagar om året:-) Konsekvensen lever jag med hela tiden...men men, man lever bara en gång. Och så länge Paul tycker om mig så är jag nöjd:-)

2009-12-17 @ 09:41:59
Postat av: hannah

haha lina.. det va.. kanske 3 månader sen vi möblera om.. ;) alltid lika välkomna, det vet ni!.. =)

2009-12-17 @ 11:32:00
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Micaela

Under julen äter jag det som faller mig in! Kanske får nån liten ångestattack på några sekunder här och där ;) men det skiter jag i, finns ju så mycket gott! Däremot blir det oftast så att jag aldrig äter så mycket som jag tror att jag ska, det blir helt enkelt för mycket snabbare än jag tror =)

2009-12-17 @ 15:08:44
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja allt. allt som är gott åker i och utan dåligt samvete.

jul bara en gång om året. kan vara tandläkaren som jag får skämmas för sen 5e januari...

2009-12-17 @ 22:16:56
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0