10 December

Det är lite galet att det bara är 14 dagar kvar till julafton... alltså två veckor.

Julklappar? - Nä, vad är det!?
Lussebullar? - Ska det vara nödvändigt?

Stjärnorna lyser så fint i våra fönster. Granen ska väl upp nån gång...

Vart är min julkänsla?
Hoohooo *eko*

Jag tror att jag har snytit ut den, under tiden jag legat till soffs. Vart är energin, när man som mest behöver den? Jag hade så stora förväntningar på denna jul. E skulle få en riktig ordentlig adventskalender att öppna varje morgon, frysen skulle ha varit överfylld med gottigheter vid det här laget och vi skulle mysdricka glögg flera gånger i veckan.

E pratar om tomten mest varje dag och skiner upp som en sol så fort han dyker upp i tvrutan. Det är för underbart att se hans entusiasm över denna rödklädda och skäggiga varelse. Julen är verkligen till för både stora och små... men jag tror ändå att det är dom små som njuter mest :-)
Det är för vår lille pojk jag vill att julen ska vara perfekt! Så att han minns till nästa år att WoW nu är det jul igen!

Inga speciellt höga förväntningar alls inte.. nehee-erå.

Bara att sätta igång med jul-feelingen.

Någon som har nå tips på vart jag kan börja?


Kommentarer
Postat av: Hanna

soffs.. haha! :)



jag ska julbaka imorrn. men det har du redan gjort om jag inte minns fel?

pynta hemma? byta gardiner? bädda sängen med tomtemönstrat? dörrkrans?

2009-12-10 @ 23:37:00
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Lina

Dörrkrans BOCK

Bytt gardiner där det finns stång BOCK

Kan pynta mer RINGA IN

Frysen var full en gång i tiden med julbak, måste baka mer RINGA IN



:-D

2009-12-11 @ 08:21:18
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Marih

Används nästan dagligen :)



Ikväll ska det festat!

2009-12-11 @ 08:44:12
URL: http://famialibergludn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0