Det är inte klokt

Det är inte klokt hur glad han blev, över sin fina julklapp.
Pjäxor, skidor, hjäm och glasögon.
Idag svischade han nerför backen med världens störta leende på läpparna. Ibland nästintill tjöööt han av skratt.
Man kunde väl aldrig tro att han på tjugominuter kunde stå på bena själv...  och åka emellan oss. Han hittade balansen på en gång :-D
Det riktigt värmer i mammahjärtat att se ren lycka i sin sons ögon, när han åkte från sin pappas armar till mina. Vi ökade avståndet hela tiden och tillslut stod vi nästan 10-15 meter ifrån varandra.. och det gick galant. Enda gången han föll var när pappa släppt iväg honom med korsande skidor... haha
Imorrn blir det styr-träning, idag var det bara rakt fram som gällde.. hahaha





När vi kom hem var han helt uppe i varv och bara pratade skidåkning. Imorrn lille vän, imorrn... :-D

Väl hemma var det någon som gillade mammas nyinköpta dojjs lika mycket som hon själv




Kommentarer
Postat av: hannah

det värmer även i fasters hjärta, min lille söta Elliott!! Han är så duktig!! PUSS på er!!!

2009-12-25 @ 23:13:45
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: madde (stjärnvägen) ;)

vad fin han är lina!!! riktigt duktig!! du kan inte lära mig när vi ska till bella :P kramoch GOD JUL!!

2009-12-26 @ 01:19:43
Postat av: Micaela

Vad duktig han är!!

God fortsättning! Hann inte svara på mms:et innan min mobil dog, utan laddare i närheten =( Men vi har haft en jättemysig jul! Och det verkar onekligen ni också haft =)



Massa massa kramar!!

2009-12-26 @ 21:05:25
URL: http://micaelasruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0