Dagens status: - 26 grader

Just nu är det Uppesittarkväll med Lotta, och vi är laddade med inte mindre än sex lotter :-D
Hejja hejja!!
Bilen är fin ;-)
2 spel av 4 har gått av stapeln och jag har varit dunder nära, med ett nummer kvar, på tre ställen. Jag känner att i nästa spel sitter det!!!!

Pulkaturen igår gick sådär... det är så otroligt kyligt här uppe igår  - 24 grader. Sisådär ordentligt bitigt i ansiktet. Elliott ville bara åka snowracer om mamma satt bakpå.. vilket jag inte hade något emot :-D *lovely*
I de stora backarna åkte jag och Jonas tillsammans... då var det livat både från min J och Es munnar.. haha. synd att det var för kallt för att ta med kameran på turen... vi får ta det nästa gång :-)

Efter det lilla äventyret hade jag lagom med rimfrost i håret och på ögonbrynen. Är det vinter så är det!

puss mitt hjärta



Idag har vi varit Östersund och strosat på stadens gator... galet kallt och shoppingen var inte den bästa. Men med mig hem fick jag ett sånt där kakfat jag suktat efter en längre tid :-D


Kommentarer
Postat av: Hanna

fy fan vad kallt!! håll er inne! plusgrader här idag! :(

kul med stativet! passar dej perfekt ;)

2009-12-25 @ 11:02:31
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0