Bubblan som sprack




Och jäklar vilken smäll det blev.
Jag har nu i några dagar följt tidningarnas artiklar om den där golfstjärnan som bedragit sin svenska blonda fina flickvän. Som det verkar har det pågått i flera år.
Hur tänkte han?
Inte tänkte han på familjens bästa iaf, å inte heller sin framtid eller pengar.
Han tänkte helt solklart med Dicken.
Ashole!
Imagen sprack verkligen. Det perfekta familjen, idyllen, lyckan.
Smack, pang, boom... kraschad!
Fatta hur många företag som dragit in PR kontraktet pga detta. Helt företåeligt enligt mig. Vem vill ha hans fejja på sin produkt efter det här?? Han gick miste om flera hundratals miljoner. Var tjejerna verkligen värda det?? Fast förresten.. undrar om det ens syns eller märks i hans plånbok.
Den lilla bilden man fått, av det troligtvis stora hela, så verkar det iaf som om Elina har fötterna på jorden och har tagit sitt pick och pack och flyttat från huset, med barn, hundar och allt.
Till skillnad från Viktoria Beckham och Hillary Clinton som teg och bantade ner sig till noll, så står Elin på sig och skäller ut honom för vilken hund han är!

 

Jag kan verkligen förstå hennes reaktion med att vilja klubba på honom med en järnfemma. Bara puckla på den jäkeln. Jag kan verkligen inte ens måtta ett slag, men om adrennalinet skulle pumpa i ådrorna och jag verkligen skulle behöva.. dåhoppas jag att högern inte sviker mig. Nu hoppas jag att jag aldrig kommer att hamna i någon sådan trängd situation. Jonas är ju snart polis, och hna ska rädda mig i alla lägen... för det är ju sånt dom gör, mest hela dagarna. Och nyper fast bovar såklart :-D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0