Ooops

Någon vilsen själ tog illa upp av föregående inlägg.

sjukt töntigt. verkligen. sarkasmen lyser ju genom och att picka på andra när man själv gör det, alltså åker finlandsfärja är så sjukt illa. Nä, gillade din blogg för ja tyckte du va genuin tidigare men nä de där va tråkigt att läsa. Sry.

Tråkigt att du tog det på det viset!
Det hela är ett internskämt bland mina kompisar, som du kankse märkt i komentarerna!?
Nettan är en påhittad person, som just åker ålandsfärja.
"Picka på andra när jag gör det själv" ? inge fel med att åka båt. Vad får du det ifrån? Om jag tyckte det skulle jag då åka? + att blogga om det??

Nej du, raring där. Tänk om.
Personen i fråga behöver inte ens finnas i verkligenheten. Har du tänkt på det?
Vi har mest bara personifierat våran Nettan.

Eller hoppsan hejsan, du kankse kände igen dig själv!?
Isf, lev som du gör och njut av livet precis som du är. Alla är vi olika och tur är väl det.
I mina tankar är Nettan en livsnjutare. 

Verkligen inge fel med att säga till/kommentera när man tycker något är fel. Verkligen inte. Fortsätt så!

/ Lina




Tack Jeppe!
Det värmde :-)



Kommentarer
Postat av: Anna

Nummer 1. Om du har en sån åsikt, skriv ditt namn och stå för den! (Vi kan iaf kolla upp IP-numret om vi vill).

Nummer 2. Du verkar inte ens känna till hela bakgrunden kring detta, så borde man inte uttala sig.



You go Lina! Visst ska man skriva vad man tycker, men har man inte hela bakgrunden, så ska man vara tyst. Som hon som hittade på Nettan sa, "detta är mitt sätt att tackla detta".



Många kramar

2009-08-07 @ 08:46:45
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Lajsa

Kloka ord Anna :-D

2009-08-07 @ 16:36:59
Postat av: Sanna

hahah, ja så kan det gå. Undrade faktiskt en stund vem stackars nettan var som fick ett sådant inlägg i din blogg. Men det var bra skrivet :)

2009-08-10 @ 13:40:29
URL: http://www.nattstad.se/mysmoothie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0